Европа: Залезът на една икономическа сила
За първи път в историята си в края на годината ЕС с неговите над 400 млн. жители ще бъде икономически по-незначителен от Китай
08:00 | 14.04.21 г. 39Пустееща витрина на магазин в Берлин. Снимка: Bloomberg LP
-
Как да имаме по-добра връзка с парите, за да подобрим финансите си
-
Министърът на отбраната: Не е било обсъждано изпращане на български военни в Украйна
-
Повечето плодове и зеленчуци на едро у нас поевтиняват в края на май
-
С 2 млн. долара в час кампанията на Тръмп не страда от присъдата срещу него
-
Обявените обратни изкупувания на Wall Street удариха 201 млрд. долара – рекорд за май
-
Независимият Кенеди-младши очаква присъдата на Тръмп да помогне за преизбирането му
-
АПИ изгражда скоростно участък от "Струма", за да избегне задръстването при Симитли
-
В слънчев ден соларните панели у нас компенсират затворения ядрен блок
-
„Градус“ отчита рекордна печалба за първото тримесечие
-
Украинските ракети "Нептун" вече са готови за далекобойни мисии
-
Зеленски: В Европа няма толкова ракети за Patriot, колкото авиобомби хвърля Русия
-
Съдебен иск показа, че Мъск е скрил колко е делът му Tesla
Специални проекти виж още
Финанси виж още
-
Как да имаме по-добра връзка с парите, за да подобрим финансите си
-
Обявените обратни изкупувания на Wall Street удариха 201 млрд. долара – рекорд за май
-
Независимият Кенеди-младши очаква присъдата на Тръмп да помогне за преизбирането му
-
Dow Jones отбеляза най-добрия си ден за 2024 година
-
Печалбата на банките у нас се увеличи с повече от 17% до 1,2 млрд. лева в края на април
-
Европейските фондови пазари пренебрегнаха ръста на инфлацията в еврозоната
преди 3 години Има отрасли в които Европа е лидер, френската козметика и парфюми, френските и италианска мода, дрехи и обувки, френските и италиански дизайн, коли, интериор, екстериор, мебели, сгради, въобще всичко в дизайн и ергономия, германските и италиански автомобили са предпочитани не самов европа а по цял свят, в Дубай се търсят ферарита, ламборгинита, мерцедеси, аудита, бугатита, руската богата класа също ги предпочита, средната класа пък предпочита vw, пежо... въобще основно европейски марки, в товарните превози в цял свят лидери пак са европа с камиони бусове и пикапи. Еърбъс е най-големия производител на самолети в света, по-качествени по-евтини самолети и по-голям пазарен дял. Лекарствените концерни може да не са на първо място, но са сред лидерите, шел, омв, ВР, шел има дори в щатите доколкото знам. Енергетиката на европа също е много силна. Френските ядрени централи, вецове и толоцентрали, сименс със проектите си в промишлено оборудване и енергетика. В мобилните комуникации нокия, моторола, ериксон, все още произвеждат по добро оборудване за 4-5g и диктуват стандартите. Европа първа постигна и за сега единствена успешен термоядрен управляем синтез, сащ, русия и китай, от 35 години работят също в тази насока, за сега без успех. Спциални сплави и материали европа все още е лидер, германия, швеция и франция. Металорежещи и металообработващи инструменти вие ми кажете кои са най-хубави... на прима виста толкова след малко ако се сетя ще добавя. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Американците живеят за да работят, а европейците работят за да живеят отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Изреди ги, хайде! То се вижда по фондовите борси колко са добри:D Всичко е стари лаври и старо минало. Европа е в тоталния си залез, това е епоха и време на Новият Свят. Занапред Европа ще се издържа основно от туризъм, затова искат да прокарат и зелена политика. Само виж университетите и научните постижения, прогресивно надолу. От супер сила и колониални държави е време за твърдо приземяване! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години и автомобила и ел мобила и хладилника първо са направени в Европа .. провери си информацията, първите полети са направени в Европа, първия реактивен самолет също.климатика изобщо не го споменавай, никъв пробив не е :)... щото знаеш ли къде е изобретен първия чушкопек! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Сегашната неправилна държавна употреба на евра причинява неограничени щети. Ръководството на Европейския съюз взима нови заеми за да плаща щети от съдбовната европейска грешка.При запазване на злокобната процедура еврозоната е със съдба на жертва.Ако не се допускаше неправилно ползване на евра, държавите от еврозоната нямаше да има сегашните дългове.Предстоящите щети в еврозоната са последици от неправилна държавна употреба на евра.В съответна държава, спасението от нови щети е възможно чрез подобрена държавна употреба на пари. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Не знам за засенчването, но допреди Брекзит, ЕС беше най-голямата иконимика.Има цели индустрии в които ЕС е пълен доминант. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Това не е вярно - стотици са примерите за европейски марки, които са най-добрите в света! Не ми се изрежда, много са.А относно измерването на стандарта в ЕС и САЩ - на мен ми харесва повече да живея в нетолкова голям дом от тухли, вместо в огромно талашитено бунгало, което го отнася първия ураган. Да, по-социалнста политика на ЕС прави хората по-спокойни, по-негладни за успех. Пък дори и да тръгнеш много да успяваш в ЕС, ще ти приберат хубав дял в данъци. Затова и ЕС и САЩ си имат предимства и нефостатъци. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години ЕС като цяло е създаден и подкрепян от САЩ. Идеята е да имат хем да имат силен и надежден партньор, хем да няма възможност да бъдат "засенчени" от ЕС. А ако това стане, САЩ си имат многобройни финансови механизми за оказване на негативно влияние. Подобна е била и ситуацията с Япония през 80-те. Тогава Япония е изпреварвала САЩ в много направления. Очаквало се е да се превърнат в най-голямата икономика в света, но всичко приключва след поредица от финансови кризи и десетилетия на стагнация. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Всъщност всичко от изброеното е измислено в САЩ. Интернет, компютър, мобилен телефон, телевизор, хладилник, климатик, микровълнова печка, автомобил, самолет, хеликоптер и тн. А Мъск развива електрическия автомобил, който пак там е създаден. Виж ракетите обаче идват от Европа. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Не се споменава основната причина за това относително изоставане.А той е ненаситният стремеж на брюкселската бюрокрация към все по-голямо централизиране и устойчивият им уклон към планова икономика.Всички други причини са почти без значение в сравнение с това. отговор Сигнализирай за неуместен коментар